Startseite
  Über...
  Archiv
  Songtexte
  The best Sites...ever!!!
  Insider
  Mâ Frîêndzz
  Gästebuch
  Kontakt

 
Freunde
    heartache.diary
    punkrock-mylife
    - mehr Freunde




http://myblog.de/rock-sweedy

Gratis bloggen bei
myblog.de





Links
  Mischas blog
  Billys blog
  Lizzies blog
  annas blog
 
Dippemess...endjeil

hey leudzz, bin im mom eignl. voLL gudd drauf auch wenn nächste woche die scheisse wieder anfängt...SCHOOL SUCKS!!! War gestern mit zwei friendzz-Liz & Basia- auf der dippemess. war voLL jeil. sin aba -zum glück- keine achterbahn oda i-sowas hohes gefahrn, hab nämlich supa höhenangst.  war aba trotzdem voLL jeil. sind voLL oft wildwasserbahn gefahrn. bon sowas von nass gewordn, naja war ja ENDLICH ma wieda warm. auserdem sin diese stände da imma voLL cool. hab nen slipknot-aufnäher  un n paar buttons gekauft. da is imma aLLes so biLLig. war auf jedn fall n sau jeiler tag. es gibt aba eine sache die mich voLL aufregt. isch find einfach NIRGENDWO das album von BLEED THE DREAM, des heißt "build by blood" (build rischtisch geschriebn?!). isch hab scho in fast aLLen shops gesucht. in offenbach, frankfurt, neu-isenburg...hab sogar meiner mom gesacht, als sie in amerika war dass sie da ma gugge soll. aba....nix un wieder nix. falls ihr nen laden seht wo´s des gibt sacht mir bidde bescheid.

Bis denne

13.4.07 13:57





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung